Warunki Ogólne

Warunki produktu Uniwersalna karta podarunkowa

Zrealizuj Uniwersalna karta podarunkowa
Nie ma możliwości realizacji Polskiej Karty Podarunkowej na innej stronie internetowej.

Zastosowanie
1. Niniejsze warunki mają zastosowanie do stosunku prawnego między Cadeaubonnen.nl B.V. a posiadaczem cyfrowej lub fizycznej karty Keuze Cadeaukaart (zwanej dalej „KCK”) wydanej przez Cadeaubonnen.nl B.V.
2. KCK to karta podarunkowa, do której przypisany jest kredyt w wysokości od 10 do 500 euro, który jest przechowywany w centralnej administracji Cadeaubonnen.nl B.V.
Data ważności
3. KCK jest ważna przez dwa lata od zakupu. Po tym okresie ważności wszelkie roszczenia do kredytu KCK wygasają.
4. Saldo i data wygaśnięcia KCK są dostępne bezpłatnie w dowolnym momencie za pośrednictwem platform cyfrowych i obsługi klienta Cadeaubonnen.nl B.V.
5. KCK nie mogą być wymieniane i wykorzystywane jako środek płatniczy po upływie daty ważności.
6. KCK lub jego wartość rezydualna nie podlega wymianie na gotówkę w żadnych okolicznościach.
Zbywalność
7. KCK można zgodnie z prawem handlować wyłącznie na platformach cyfrowych Cadeaubonnen.nl B.V. lub z zatwierdzonymi partnerami handlowymi wyznaczonymi przez Cadeaubonnen.nl B.V. Odsprzedaż prywatna lub komercyjna nie jest dozwolona bez wyraźnej zgody Cadeaubonnen.nl B.V. 
8. KCK może zostać przekazana kolejnemu Posiadaczowi wyłącznie bez wynagrodzenia w celu wykorzystania jej jako karty podarunkowej.
Użycie
9. Każda karta KCK posiada unikalną kombinację kodu (19-cyfrowy numer karty i kod zabezpieczający). Posiadacze muszą starannie przechowywać KCK. W przypadku kradzieży, utraty lub nieuprawnionego użycia tego kodu przez osoby trzecie nie przysługuje zwrot pieniędzy ani wymiana.
10. KCK można wymienić na inne karty podarunkowe na platformach cyfrowych Cadeaubonnen.nl B.V. do daty wygaśnięcia.
11. Wykorzystanie KCK do celów komercyjnych i/lub celów innych niż te, dla których została wydana, jest niedozwolone.
Blokowanie
12. W przypadku podejrzenia oszustwa lub niewłaściwego użycia, Cadeaubonnen.nl B.V. może zawiesić korzystanie z jednego lub więcej KCK na czas nieokreślony i/lub odmówić korzystania z KCK tymczasowo lub w inny sposób.
13. Cadeaubonnen.nl B.V. zastrzega sobie prawo do zablokowania KCK w przypadku podejrzenia obniżonej zdolności kredytowej klientów biznesowych lub przekroczenia terminu płatności.
14. W przypadku wystąpienia siły wyższej Cadeaubonnen.nl B.V. może zawiesić wykup KCK na czas nieokreślony.
Płatność bezzwłoczna
15. Kredyt zostanie powiązany z KCK dopiero po dokonaniu płatności, chyba że strony uzgodnią inaczej na piśmie.
Oferta
16. Cadeaubonnen.nl B.V. może w dowolnym momencie zmienić - w rozsądnych granicach - podaż kart podarunkowych, na które można wymienić KCK. Żadne prawa nie mogą wynikać z oferty, która jest widoczna w dowolnym momencie na platformach realizacji Cadeaubonnen.nl B.V. lub wyświetlana na KCK lub powiązanych materiałach drukowanych i/lub opakowaniach.
Zwrot kosztów
17. W żadnym wypadku Cadeaubonnen.nl B.V. nie zwróci KCK zakupionych od stron trzecich (autoryzowanych sprzedawców detalicznych, sklepów sieciowych).
18. Wybór dokonany przez posiadacza karty podczas realizacji KCK na platformach cyfrowych Cadeaubonnen.nl B.V. jest nieodwołalny i wyraźnie nie dotyczy sprzedaży na odległość.
Inne postanowienia
19. niniejsze warunki stanowią nieodłączną część Ogólnych Warunków Handlowych opublikowanych na niniejszej stronie internetowej.
20. Jeśli jedno lub więcej postanowień niniejszych warunków okaże się nieważne z prawnego punktu widzenia, niniejsze warunki pozostaną w mocy w pozostałym zakresie. Strony skonsultują się w sprawie postanowień, które nie są prawnie wiążące, w celu ustalenia postanowienia zastępczego, które jest prawnie wiążące i jak najbardziej zbliżone do celu postanowienia, które ma zostać zastąpione.

Pobierz Ogólne warunki zakupów w domu

Artykuł 1: Definicje

W niniejszych warunkach zastosowanie mają następujące definicje:

1.    Umowa dodatkowa: umowa, na podstawie której konsument nabywa produkty, treści cyfrowe lub usługi w związku z umową zawieraną na odległość, a te produkty, treści cyfrowe lub usługi są dostarczane przez przedsiębiorcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia między tą osobą trzecią a przedsiębiorcą;
2.    Okres na odstąpienie od umowy: okres, w którym konsument może skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy;
3.    Konsument: osoba fizyczna niedziałająca w celu związanym z jej działalnością handlową, gospodarczą, rzemieślniczą lub wolnym zawodem;
4.    Dzień: dzień kalendarzowy;
5.    Treści cyfrowe: dane wytworzone i dostarczone w formie cyfrowej;
6.    Umowa o charakterze ciągłym: umowa o regularne dostarczanie towarów, usług i/lub treści cyfrowych przez określony czas;
7.    Trwały nośnik danych: każde narzędzie - w tym poczta elektroniczna - umożliwiające konsumentowi lub przedsiębiorcy przechowywanie informacji skierowanych do niego osobiście w sposób umożliwiający przyszłe zapoznanie się z nimi lub korzystanie z nich przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwala na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci;
8.    Prawo do odstąpienia od umowy: możliwość odstąpienia przez konsumenta od umowy zawartej na odległość w okresie odstąpienia od umowy;
9.    Przedsiębiorca: osoba fizyczna lub prawna, która jest członkiem Thuiswinkel.org i oferuje konsumentom produkty, (dostęp do) treści cyfrowych i/lub usługi zdalne;
10.    Umowa zawierana na odległość: umowa zawarta między przedsiębiorcą a konsumentem w ramach zorganizowanego systemu sprzedaży produktów, treści cyfrowych i/lub usług na odległość, w której do momentu zawarcia umowy włącznie wykorzystywane są wyłącznie lub wspólnie jedna lub więcej technik porozumiewania się na odległość;
11.    Wzór formularza odstąpienia od umowy: europejski wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty w załączniku I do niniejszych warunków. Załącznik I nie musi być udostępniany, jeżeli konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w odniesieniu do jego zamówienia;
12.    Technika porozumiewania się na odległość: środki, które można wykorzystać do zawarcia umowy bez konieczności jednoczesnego przebywania konsumenta i przedsiębiorcy w tym samym pomieszczeniu.

Artykuł 2: Tożsamość przedsiębiorcy

Nazwa przedsiębiorcy: Cadeaubonnen.nl B.V.

Działający pod nazwami: www.kartapodarunkowa.pl

 

Adres firmy:

Cadeaubonnen.nl B.V.

Schaverijstraat 30

3534AS Utrecht

 

Adres odwiedzin:

Ambachtsweg 6

1474 HW Oosthuizen

Numer telefonu: +31302271647

Dostępność: od poniedziałku do piątku od 09:00 do 17:00


Adres e-mail: wsparcie@kartapodarunkowa.pl
Numer Izby Handlowej: 66631696

Numer VAT: NL856638638B01     

Artykuł 3: Zastosowanie

1.    Niniejsze ogólne warunki mają zastosowanie do każdej oferty złożonej przez przedsiębiorcę oraz do każdej umowy zawartej na odległość między przedsiębiorcą a konsumentem.
2.    Przed zawarciem umowy na odległość tekst niniejszych ogólnych warunków zostanie udostępniony konsumentowi. Jeżeli nie jest to racjonalnie możliwe, przedsiębiorca przed zawarciem umowy na odległość wskaże, w jaki sposób można sprawdzić ogólne warunki w siedzibie przedsiębiorcy i że zostaną one przesłane konsumentowi bezpłatnie tak szybko, jak to możliwe na żądanie.
3.    Jeżeli umowa na odległość jest zawierana drogą elektroniczną, niezależnie od poprzedniego ustępu i przed zawarciem umowy na odległość, tekst niniejszych ogólnych warunków może zostać udostępniony konsumentowi drogą elektroniczną w taki sposób, aby konsument mógł go łatwo przechowywać na trwałym nośniku danych. Jeżeli nie jest to racjonalnie możliwe, przed zawarciem umowy na odległość zostanie wskazane, gdzie można zapoznać się z ogólnymi warunkami drogą elektroniczną oraz że zostaną one przesłane drogą elektroniczną lub w inny sposób bezpłatnie na żądanie konsumenta.
4.    W przypadku, gdy oprócz niniejszych ogólnych warunków zastosowanie mają szczególne warunki dotyczące produktu lub usługi, akapity drugi i trzeci stosuje się odpowiednio, a w przypadku sprzecznych warunków konsument może zawsze polegać na obowiązującym postanowieniu, które jest dla niego najbardziej korzystne.

Artykuł 4: Oferta

1.    Jeśli oferta ma ograniczony okres ważności lub podlega warunkom, należy to wyraźnie zaznaczyć w ofercie.
2.    Oferta zawiera kompletny i dokładny opis oferowanych produktów, treści cyfrowych i/lub usług. Opis jest wystarczająco szczegółowy, aby umożliwić właściwą ocenę oferty przez konsumenta. Jeśli przedsiębiorca używa obrazów, są one zgodnym z prawdą przedstawieniem oferowanych produktów, usług i / lub treści cyfrowych. Oczywiste błędy lub oczywiste błędy w ofercie nie wiążą przedsiębiorcy.
3.    Każda oferta zawiera takie informacje, że dla konsumenta jest jasne, jakie prawa i obowiązki wiążą się z przyjęciem oferty.

Artykuł 5: Umowa

1.    Z zastrzeżeniem postanowień ust. 4, umowa zostaje zawarta z chwilą przyjęcia przez konsumenta oferty i spełnienia określonych w niej warunków.
2.    Jeżeli konsument przyjął ofertę drogą elektroniczną, przedsiębiorca niezwłocznie potwierdza przyjęcie oferty drogą elektroniczną. Dopóki przedsiębiorca nie potwierdzi otrzymania tej akceptacji, konsument może rozwiązać umowę.
3.    W przypadku zawarcia umowy drogą elektroniczną przedsiębiorca podejmuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu ochrony elektronicznego przesyłania danych oraz zapewnia bezpieczne środowisko internetowe. Jeżeli konsument może zapłacić elektronicznie, przedsiębiorca przestrzega odpowiednich środków bezpieczeństwa.
4.    Przedsiębiorca może w ramach prawnych - poinformować się, czy konsument może spełnić swoje zobowiązania płatnicze, a także wszystkie te fakty i czynniki, które są ważne dla odpowiedzialnego zawarcia umowy na odległość. Jeżeli na podstawie tego badania przedsiębiorca ma uzasadnione podstawy, aby nie zawierać umowy, ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia lub wniosku lub dołączyć specjalne warunki do realizacji, podając przyczyny.
5.    Przedsiębiorca, najpóźniej w momencie dostarczenia produktu, usługi lub treści cyfrowych, prześle konsumentowi następujące informacje na piśmie lub w taki sposób, aby konsument mógł je przechowywać w dostępny sposób na trwałym nośniku danych: 
a. adres siedziby przedsiębiorcy, pod który konsument może się udać w celu złożenia reklamacji;
b. warunki i sposób, w jaki konsument może skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, lub jasne oświadczenie dotyczące wyłączenia prawa do odstąpienia od umowy;
c. informacje o gwarancjach i istniejących usługach posprzedażnych;
d. cena wraz ze wszystkimi podatkami produktu, usługi lub treści cyfrowych; w stosownych przypadkach koszty dostawy; oraz sposób płatności, dostawy lub wykonania umowy zawartej na odległość;
e. wymogi dotyczące rozwiązania umowy, jeżeli umowa została zawarta na okres dłuższy niż jeden rok lub na czas nieokreślony;
f. jeżeli konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy, wzór formularza odstąpienia od umowy. 
6.    W przypadku transakcji na czas określony postanowienie poprzedniego ustępu ma zastosowanie wyłącznie do pierwszej dostawy.

Artykuł 6: Prawo do odstąpienia od umowy

Produkty:
1.    Konsument może rozwiązać umowę dotyczącą zakupu produktu w okresie do namysłu wynoszącym co najmniej 14 dni bez podania przyczyny. Przedsiębiorca może zapytać konsumenta o przyczynę odstąpienia od umowy, ale nie może zobowiązać konsumenta do podania przyczyny (przyczyn).
2.    Okres odstąpienia od umowy, o którym mowa w ust. 1, rozpoczyna się następnego dnia po otrzymaniu produktu przez konsumenta lub osobę trzecią wyznaczoną wcześniej przez konsumenta, która nie jest przewoźnikiem, lub:
a. jeżeli konsument zamówił kilka produktów w tej samej kolejności: w dniu, w którym konsument lub wskazana przez niego osoba trzecia otrzymała ostatni produkt. Przedsiębiorca może, pod warunkiem, że wyraźnie poinformował o tym konsumenta przed złożeniem zamówienia, odrzucić zamówienie na wiele produktów o różnych terminach dostawy.
b. jeżeli dostawa produktu składa się z kilku przesyłek lub części: dzień, w którym konsument lub wskazana przez niego osoba trzecia otrzymała ostatnią przesyłkę lub część;
c. w przypadku umów o regularną dostawę produktów w określonym czasie: dzień, w którym konsument lub wskazana przez niego osoba trzecia otrzymała pierwszy produkt.

W przypadku usług i treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym:
3.    Konsument może odstąpić od umowy o świadczenie usług i umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są dostarczane na nośniku materialnym, przez co najmniej 14 dni bez podania przyczyny. Przedsiębiorca może zapytać konsumenta o przyczynę odstąpienia, ale nie może zobowiązać konsumenta do podania przyczyny (przyczyn).
4.    Okres do namysłu, o którym mowa w ust. 3, rozpoczyna się następnego dnia po zawarciu umowy.

Wydłużony okres na odstąpienie od umowy w przypadku produktów, usług i treści cyfrowych niedostarczonych na nośniku materialnym w przypadku niepoinformowania o prawie do odstąpienia od umowy:
5.    Jeżeli przedsiębiorca nie dostarczył konsumentowi wymaganych prawem informacji o prawie do odstąpienia od umowy lub wzoru formularza odstąpienia od umowy, okres możliwości odstąpienia od umowy wygasa 12 miesięcy po upływie pierwotnego okresu możliwości odstąpienia od umowy określonego zgodnie z poprzednimi ustępami niniejszego artykułu.
6.    Jeżeli przedsiębiorca dostarczył konsumentowi informacje, o których mowa w poprzednim ustępie, w ciągu 12 miesięcy od daty wejścia w życie pierwotnego okresu do namysłu, okres do namysłu wygasa 14 dni po dniu, w którym konsument otrzymał te informacje.

Artykuł 7 - Obowiązki konsumenta w okresie odstąpienia od umowy

1.    W okresie refleksji konsument powinien ostrożnie obchodzić się z produktem i jego opakowaniem. Powinien on rozpakować lub używać produktu tylko w zakresie niezbędnym do ustalenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu. Podstawową zasadą jest to, że konsument może obchodzić się z produktem i sprawdzać go tylko w taki sposób, w jaki mógłby to robić w sklepie.
2.    Konsument ponosi odpowiedzialność wyłącznie za zmniejszenie wartości produktu wynikające ze sposobu obchodzenia się z produktem, który wykracza poza to, co jest dozwolone w ust. 1.
3.    Konsument nie ponosi odpowiedzialności za zmniejszenie wartości produktu, jeżeli przedsiębiorca nie dostarczył mu wszystkich wymaganych prawem informacji o prawie do odstąpienia od umowy przed lub przy zawarciu umowy.

Artykuł 8 - Wykonanie prawa odstąpienia przez konsumenta i jego koszty

1.    Jeżeli konsument wykonuje prawo odstąpienia od umowy, powiadamia o tym przedsiębiorcę w terminie na odstąpienie od umowy przy użyciu wzoru formularza odstąpienia od umowy lub w inny jednoznaczny sposób. 
2.    Tak szybko, jak to możliwe, ale w ciągu 14 dni od dnia następującego po powiadomieniu, o którym mowa w ust. 1, konsument zwraca produkt lub przekazuje go (upoważnionemu przedstawicielowi) przedsiębiorcy. Nie jest to wymagane, jeśli przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze produkt. Konsument dotrzymał terminu zwrotu w każdym przypadku, jeśli zwróci produkt przed upływem okresu odstąpienia od umowy.
3.    Konsument zwraca produkt wraz ze wszystkimi dostarczonymi akcesoriami, w miarę możliwości w oryginalnym stanie i opakowaniu oraz zgodnie z rozsądnymi i jasnymi instrukcjami dostarczonymi przez przedsiębiorcę.
4.    Ryzyko i ciężar dowodu prawidłowego i terminowego wykonania prawa do odstąpienia od umowy spoczywa na konsumencie.
5.    Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu. Jeżeli przedsiębiorca nie wskazał, że konsument powinien ponieść te koszty lub jeżeli przedsiębiorca wskazał, że konsument powinien sam ponieść te koszty, konsument nie musi ponosić kosztów przesyłki zwrotnej.
6.    Jeżeli konsument odstąpi od umowy po uprzednim wyraźnym zażądaniu, aby świadczenie usługi lub dostarczanie gazu, wody lub energii elektrycznej, które nie zostały przygotowane do sprzedaży w ograniczonej objętości lub określonej ilości, rozpoczęło się w okresie odstąpienia od umowy, konsument jest winien przedsiębiorcy kwotę proporcjonalną do części zobowiązania spełnionego przez przedsiębiorcę w momencie odstąpienia od umowy, w porównaniu z pełnym wykonaniem zobowiązania. 
7.    Konsument nie ponosi żadnych kosztów z tytułu świadczenia usług lub dostarczania wody, gazu lub energii elektrycznej, które nie zostały przygotowane do sprzedaży w ograniczonej objętości lub ilości, lub dostarczania centralnego ogrzewania, jeżeli:
a. przedsiębiorca nie udzielił konsumentowi wymaganych prawem informacji dotyczących prawa odstąpienia od umowy, zwrotu kosztów w przypadku odstąpienia od umowy lub wzoru formularza odstąpienia od umowy, lub; 
b. konsument nie zażądał wyraźnie rozpoczęcia świadczenia usługi lub dostarczania gazu, wody, energii elektrycznej lub centralnego ogrzewania w okresie na odstąpienie od umowy.
8.    Konsument nie ponosi żadnych kosztów za pełne lub częściowe dostarczenie treści cyfrowych, które nie zostały dostarczone na nośniku materialnym, jeżeli:
a. przed dostawą nie wyraził wyraźnej zgody na rozpoczęcie wykonywania umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy
b. udzielając zgody, nie potwierdził utraty prawa do odstąpienia od umowy; lub
c. przedsiębiorca nie potwierdził tego oświadczenia konsumenta.
9.    Jeżeli konsument skorzysta z prawa do odstąpienia od umowy, wszystkie dodatkowe umowy zostaną rozwiązane z mocy prawa.

Artykuł 9 - Obowiązki przedsiębiorcy w przypadku odstąpienia od umowy

1.    Jeżeli przedsiębiorca umożliwia konsumentowi powiadomienie o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, niezwłocznie po otrzymaniu tego powiadomienia przesyła potwierdzenie jego otrzymania.
2.    Przedsiębiorca zwraca wszystkie płatności konsumenta, w tym wszelkie koszty dostawy naliczone przez przedsiębiorcę za zwrócony produkt, niezwłocznie, ale w ciągu 14 dni od dnia, w którym konsument poinformował go o odstąpieniu od umowy. O ile przedsiębiorca nie zaproponuje, że sam odbierze produkt, może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu lub do czasu udowodnienia przez konsumenta, że zwrócił produkt, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. 
3.    Do zwrotu płatności przedsiębiorca użyje tego samego sposobu płatności, którego użył konsument, chyba że konsument zgodzi się na inny sposób. Zwrot jest bezpłatny dla konsumenta.
4.    Jeśli konsument wybrał droższy sposób dostawy niż najtańszy standardowy sposób dostawy, przedsiębiorca nie musi zwracać dodatkowych kosztów za droższy sposób.

Artykuł 10 - Wyłączenie prawa do odstąpienia od umowy

Przedsiębiorca może wyłączyć następujące produkty i usługi z prawa do odstąpienia od umowy, ale tylko wtedy, gdy wyraźnie zaznaczył to w momencie składania oferty lub przynajmniej w odpowiednim czasie przed zawarciem umowy:
1.    Produkty lub usługi, których cena podlega wahaniom na rynku finansowym, na które przedsiębiorca nie ma wpływu i które mogą wystąpić w okresie odstąpienia od umowy
2.    Umowy zawierane podczas aukcji publicznej. Aukcja publiczna oznacza metodę sprzedaży, w której produkty, treści cyfrowe i / lub usługi są oferowane przez przedsiębiorcę konsumentom, którzy uczestniczą lub mają możliwość osobistego uczestnictwa w aukcji pod kierunkiem prowadzącego aukcję, w której zwycięski oferent jest zobowiązany do zakupu produktów, treści cyfrowych i / lub usług;
3.    Umowy o świadczenie usług, po pełnym wykonaniu usługi, ale tylko wtedy, gdy:
a. świadczenie rozpoczęło się za wyraźną uprzednią zgodą konsumenta; oraz
b. konsument oświadczył, że traci prawo do odstąpienia od umowy po pełnym wykonaniu umowy przez przedsiębiorcę;
4.    Imprezy turystyczne, o których mowa w art. 7:500 holenderskiego kodeksu cywilnego i umowy przewozu osób;
5.    Umowy o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, jeżeli umowa przewiduje konkretną datę lub okres wykonania i inne niż do celów mieszkalnych, przewozu towarów, usług wynajmu samochodów i cateringu;
6.    Umowy dotyczące działalności rekreacyjnej, jeżeli umowa przewiduje konkretną datę lub okres jej wykonania;
7.    Produkty wytworzone według specyfikacji konsumenta, które nie są prefabrykowane i które są wytwarzane na podstawie indywidualnego wyboru lub decyzji konsumenta lub które są wyraźnie przeznaczone dla konkretnej osoby;
8.    Produkty, które szybko się psują lub mają ograniczony okres przydatności do spożycia;
9.    Produkty zapieczętowane, które nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych i których pieczęć została zerwana po dostarczeniu;
10.    Produkty, które ze względu na swój charakter są nieodwracalnie zmieszane z innymi produktami po dostawie;
11.    Napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy, ale których dostawa może nastąpić dopiero po 30 dniach i których rzeczywista wartość zależy od wahań na rynku, na które przedsiębiorca nie ma wpływu;
12.    Zapieczętowane nagrania audio, wideo i oprogramowanie komputerowe, których pieczęć została naruszona po dostawie;
13.    Gazety, czasopisma lub magazyny, z wyjątkiem ich prenumerat;
14.    Dostarczenie treści cyfrowych innych niż na nośniku materialnym, ale tylko wtedy, gdy:
a. spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną uprzednią zgodą konsumenta; oraz
b. konsument oświadczył, że traci tym samym prawo do odstąpienia od umowy.

Artykuł 11 - Cena

1.    W okresie ważności oferty ceny oferowanych produktów i/lub usług nie ulegną podwyższeniu, z wyjątkiem zmian cen wynikających ze zmian stawek podatku VAT.
2.    W przeciwieństwie do poprzedniego ustępu, Przedsiębiorca może oferować produkty lub usługi, których ceny podlegają wahaniom na rynku finansowym, które są poza kontrolą Przedsiębiorcy, ze zmiennymi cenami. Ten związek z wahaniami oraz fakt, że wszelkie wymienione ceny są cenami docelowymi, zostaną wymienione w ofercie. 
3.    Podwyżki cen w ciągu 3 miesięcy od zawarcia umowy są dopuszczalne tylko wtedy, gdy wynikają z przepisów ustawowych lub przepisów.
4.1.    Podwyżki cen po upływie 3 miesięcy od zawarcia umowy są dopuszczalne tylko wtedy, gdy przedsiębiorca tak zastrzegł oraz: 
a. wynikają one z przepisów lub postanowień ustawowych; lub
b. konsument jest uprawniony do rozwiązania umowy w dniu, w którym podwyżka ceny staje się skuteczna.

Artykuł 12 - Zgodność z umową i dodatkowa gwarancja

1.    Przedsiębiorca gwarantuje, że produkty i / lub usługi są zgodne z umową, specyfikacjami określonymi w ofercie, uzasadnionymi wymogami solidności i / lub użyteczności oraz obowiązującymi przepisami ustawowymi i / lub przepisami rządowymi w dniu zawarcia umowy. Jeśli tak uzgodniono, przedsiębiorca gwarantuje również, że produkt nadaje się do innego niż normalne użytku.
2.    Dodatkowa gwarancja udzielona przez przedsiębiorcę, jego dostawcę, producenta lub importera nigdy nie ogranicza praw i roszczeń, których konsument może dochodzić od przedsiębiorcy na podstawie umowy, jeżeli przedsiębiorca nie wywiązał się ze swojej części umowy.
3.    Dodatkowa gwarancja oznacza każde zobowiązanie przedsiębiorcy, jego dostawcy, importera lub producenta, w którym przyznaje on konsumentowi pewne prawa lub roszczenia, które wykraczają poza to, do czego jest prawnie zobowiązany w przypadku, gdy nie wywiązał się ze swojej części umowy.

Artykuł 13 - Dostawa i wykonanie

1.    Przedsiębiorca dołoży jak największej staranności przy przyjmowaniu i realizacji zamówień produktów oraz przy ocenie wniosków o świadczenie usług.
2.    Miejscem dostawy jest adres, który konsument podał przedsiębiorcy.
3.    Z należytym przestrzeganiem postanowień artykułu 4 niniejszych ogólnych warunków, przedsiębiorca zrealizuje przyjęte zamówienia z dogodną szybkością, ale najpóźniej w ciągu 30 dni, chyba że uzgodniono inny termin dostawy. Jeśli dostawa jest opóźniona lub jeśli zamówienie nie może zostać zrealizowane lub może zostać zrealizowane tylko częściowo, konsument zostanie o tym poinformowany najpóźniej 30 dni po złożeniu zamówienia. W takim przypadku konsument ma prawo do rozwiązania umowy bez ponoszenia kosztów oraz prawo do ewentualnego odszkodowania.

Artykuł 14 - Transakcje dotyczące czasu trwania: czas trwania, rozwiązanie i odnowienie

Zakończenie:
1.    Konsument może w dowolnym momencie wypowiedzieć umowę zawartą na czas nieokreślony i obejmującą regularne dostawy produktów (w tym energii elektrycznej) lub usług, z zastrzeżeniem uzgodnionych zasad wypowiedzenia i maksymalnego okresu wypowiedzenia wynoszącego jeden miesiąc.
2.    Konsument może wypowiedzieć umowę na czas określony, która została zawarta w celu regularnego dostarczania produktów (w tym energii elektrycznej) lub usług w dowolnym momencie na koniec ustalonego okresu zgodnie z obowiązującymi zasadami wypowiedzenia i okresem wypowiedzenia, który nie przekracza jednego miesiąca.
3.    Konsument może wypowiedzieć umowy, o których mowa w poprzednich ustępach:
- wypowiedzieć w dowolnym momencie i nie ograniczać się do wypowiedzenia w określonym czasie lub w określonym okresie;
- przynajmniej rozwiązać je w taki sam sposób, w jaki zostały przez niego zawarte;
- zawsze wypowiedzieć z zachowaniem takiego samego okresu wypowiedzenia, jaki przewidział dla siebie przedsiębiorca.

Rozszerzenie:
4.    Umowa zawarta na czas określony, której celem jest regularna dostawa produktów (w tym energii elektrycznej) lub usług, nie może zostać automatycznie przedłużona lub odnowiona na czas określony.
5.    Niezależnie od postanowień poprzedniego ustępu, umowa zawarta na czas określony, której przedmiotem jest regularne dostarczanie dzienników i tygodników, może zostać milcząco przedłużona na czas określony nieprzekraczający trzech miesięcy, jeżeli konsument może wypowiedzieć tę przedłużoną umowę pod koniec okresu przedłużenia z zachowaniem okresu wypowiedzenia nieprzekraczającego jednego miesiąca.
6.    Umowa na czas określony, która została zawarta w celu regularnego dostarczania produktów lub usług, może zostać milcząco przedłużona na czas nieokreślony tylko wtedy, gdy konsument może ją wypowiedzieć w dowolnym momencie z zachowaniem okresu wypowiedzenia nieprzekraczającego jednego miesiąca. Okres wypowiedzenia nie może przekraczać trzech miesięcy w przypadku, gdy umowa obejmuje regularne dostarczanie codziennych lub cotygodniowych gazet i czasopism, ale rzadziej niż raz w miesiącu.

Artykuł 15 - Płatność

1.    O ile umowa lub dodatkowe warunki nie stanowią inaczej, kwoty należne od konsumenta należy zapłacić w ciągu 14 dni od rozpoczęcia okresu do namysłu lub, w przypadku braku okresu do namysłu, w ciągu 14 dni od zawarcia umowy. W przypadku umowy o świadczenie usług termin ten rozpoczyna się następnego dnia po otrzymaniu przez konsumenta potwierdzenia zawarcia umowy.
2.    W przypadku sprzedaży produktów konsumentom, ogólne warunki nigdy nie mogą wymagać od konsumenta zapłaty więcej niż 50% z góry. W przypadku zastrzeżenia płatności z góry, konsument nie może dochodzić żadnych praw związanych z realizacją danego zamówienia lub usługi (usług) przed dokonaniem określonej płatności z góry.
3.    Konsument ma obowiązek niezwłocznie zgłosić przedsiębiorcy nieścisłości w podanych lub wspomnianych szczegółach płatności.
4.    4. jeśli konsument nie wywiąże się w terminie ze swoich zobowiązań płatniczych, jest on, po tym, jak został poinformowany przez przedsiębiorcę o opóźnieniu w płatności, a przedsiębiorca przyznał konsumentowi okres 14 dni, począwszy od następnego dnia po otrzymaniu przypomnienia, aby nadal wypełniać swoje zobowiązania płatnicze, po braku płatności w tym 14-dniowym okresie, konsument jest winien odsetki ustawowe od należnej kwoty, a przedsiębiorca ma prawo naliczyć pozasądowe koszty windykacji, które poniósł. Te koszty windykacji wynoszą maksymalnie: 15% od zaległych kwot do 2500 euro; 10% od kolejnych 2500 euro i 5% od kolejnych 5000 euro, przy minimalnej kwocie 40 euro. Właściciel może odstąpić od podanych kwot i wartości procentowych na korzyść konsumenta.

Artykuł 16 - Procedura składania skarg

1.    Przedsiębiorca powinien posiadać dostatecznie nagłośnioną procedurę reklamacyjną i rozpatrywać reklamacje zgodnie z tą procedurą.
2.    Reklamacje dotyczące wykonania umowy należy składać przedsiębiorcy w rozsądnym terminie po wykryciu przez konsumenta wad, w pełni i jasno opisanych.
3.    Reklamacje składane do przedsiębiorcy będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty ich otrzymania. Jeżeli reklamacja wymaga przewidywalnie dłuższego czasu rozpatrzenia, przedsiębiorca odpowie w terminie 14 dni z powiadomieniem o jej otrzymaniu i wskazaniem, kiedy konsument może spodziewać się bardziej szczegółowej odpowiedzi.
4.    Reklamację produktu, usługi lub usługi przedsiębiorcy można również złożyć za pośrednictwem formularza reklamacyjnego na stronie konsumenckiej witryny Thuiswinkel.org www.thuiswinkel.org. Skarga zostanie następnie przesłana zarówno do danego przedsiębiorcy, jak i do Thuiswinkel.org.
5.    Konsument musi dać przedsiębiorcy co najmniej cztery tygodnie na rozwiązanie skargi za obopólną zgodą. Po tym okresie powstaje spór, który podlega procedurze rozstrzygania sporów.

Artykuł 17 - Spory

1.    Umowy między przedsiębiorcą a konsumentem, do których odnoszą się niniejsze ogólne warunki, podlegają wyłącznie prawu holenderskiemu. Jeśli przedsiębiorca kieruje swoją działalność do kraju zamieszkania konsumenta, konsument może również zawsze odwołać się do obowiązkowego prawa konsumenckiego swojego kraju.
2.    Spory między konsumentem a przedsiębiorcą dotyczące zawierania lub wykonywania umów dotyczących produktów i usług, które mają być dostarczane lub dostarczane przez tego przedsiębiorcę, mogą być wnoszone do komisji rozjemczej Thuiswinkel, P.O. Box 90600, 2509 LP w Hadze (www.sgc.nl), zarówno przez konsumenta, jak i przedsiębiorcę, z należytym przestrzeganiem poniższych postanowień.
3.    Spór będzie rozpatrywany przez Geschillencommissie tylko wtedy, gdy konsument najpierw złożył skargę do przedsiębiorcy w rozsądnym terminie.

Artykuł 18 - Gwarancja branżowa

1.    Thuiswinkel.org gwarantuje spełnienie wiążących porad udzielonych przez komisję rozjemczą Thuiswinkel przez jej członków, chyba że członek zdecyduje się przedłożyć wiążącą poradę do sądu w celu weryfikacji w ciągu dwóch miesięcy od jej wysłania. Gwarancja ta jest odnawiana, jeśli wiążąca porada zostanie podtrzymana po sprawdzeniu przez sąd, a wyrok, który to potwierdza, stanie się prawomocny. Do maksymalnej kwoty 10 000 EUR za wiążącą poradę, kwota ta zostanie wypłacona konsumentowi przez Thuiswinkel.org. W przypadku kwot wyższych niż 10 000,00 € za wiążącą poradę, wypłacone zostanie 10 000,00 €. W przypadku nadwyżki Thuiswinkel.org ma obowiązek dołożyć wszelkich starań, aby zapewnić, że członek zastosuje się do wiążącej porady.
2.    Zastosowanie tej gwarancji wymaga, aby konsument złożył pisemne odwołanie do Thuiswinkel.org i przekazał swoje roszczenie wobec przedsiębiorcy do Thuiswinkel.org. Jeśli roszczenie wobec przedsiębiorcy przekracza 10.000,- €, konsumentowi zostanie zaproponowane przeniesienie roszczenia, o ile przekracza ono kwotę 10.000,- €, na Thuiswinkel.org, po czym organizacja ta, we własnym imieniu i kosztach, zażąda zapłaty tej kwoty w sądzie w celu zaspokojenia konsumenta.

Artykuł 19 - Postanowienia dodatkowe lub odmienne

Dodatkowe postanowienia lub postanowienia odbiegające od niniejszych ogólnych warunków nie mogą być niekorzystne dla konsumenta i muszą być utrwalone na piśmie lub w taki sposób, aby konsument mógł je przechowywać w dostępny sposób na trwałym nośniku danych.

Artykuł 20 - Zmiany w Ogólnych Warunkach Handlowych Thuiswinkel

1.    Zmiany niniejszych warunków wchodzą w życie dopiero po ich opublikowaniu w odpowiedni sposób, przy założeniu, że w przypadku mających zastosowanie zmian w okresie obowiązywania oferty, pierwszeństwo ma postanowienie najkorzystniejsze dla konsumenta.

Thuiswinkel.org

www.thuiswinkel.org

Horaplantsoen 20, 6717 LT Ede

Załącznik I: Wzór formularza odstąpienia od umowy

(wypełnij i odeślij ten formularz tylko, jeśli chcesz odstąpić od umowy)

Do:     [ nazwa przedsiębiorcy]
[ adres geograficzny przedsiębiorcy]
[ numer faksu przedsiębiorcy, jeśli jest dostępny]
[ adres e-mail lub adres elektroniczny przedsiębiorcy]

Ja/My* niniejszym informuję/informujemy*, że zawarłem/zawarliśmy* umowę dotyczącą
sprzedaży następujących produktów: [oznaczenie produktu]*
dostarczania następujących treści cyfrowych: [oznaczenie treści cyfrowych]*
świadczenia następującej usługi: [oznaczenie usługi]*,
unieważniono/odwołano*

Zamówione w dniu*/otrzymane w dniu* [data zamówienia w przypadku usług lub otrzymania w przypadku produktów].

[Imię i nazwisko konsumenta(-ów)]

[Adres konsumenta(-ów)]

[Podpis konsumenta(-ów)] (tylko w przypadku złożenia niniejszego formularza w formie papierowej)

[Data]


* Niepotrzebne skreślić lub wpisać to, co ma zastosowanie.